{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقم....

عاشقم....
گناه من چ بود ک عاشقم....
🥹🥹🥹
ممنون از همراهیتون🌹🌹🌹
شبتون آرام...😍☺️
دیدگاه ها (۷۰)

ماهِ‌رمضان‌آمده,ای‌شیخ‌سوالی‌دارم روزه‌باخونِ‌دل‌ُخوردنِ‌غم‌...

ممنون میشم همگی کامنت کنید...

عشق توگرفت ازتن من تاب وتوان راترسم ک به پایان نرسانم رمضان ...

ممنون از حمایت شما دوست خوبم

دوستان بنده حالم خوش نیست یه مدتی نیستم ،ممنون از همراهیتون🙏

یجوری عاشقم ک با تو حاضرم تا خود ماه برم🌙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط