{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما عاشق کسایی میشن که نمی تونن بهش برسن...:)

آدما عاشق کسایی میشن که نمی تونن بهش برسن...:)
دیدگاه ها (۶)

کنچانا🥲

تو دنیای امیرا تو یونگی باش😂

نه توروخدا خوشت بیاد😑

پزشکان میگن این علائم خروج عقل از بدنه!

آدما عاشق کسایی میشن که میدونن بهشون نمیرسن :))

-فکت-اما معمولا عاشق کسایی میشن که رسیدند بهشون غیر ممکنه......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط