{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچی سرجاش نیست 😑😶😶

هیچی سرجاش نیست 😑😶😶
دیدگاه ها (۱)

بااینکه همجوره خواستم (خوبتو)

اولی ها حالمو بد کرد دومی ها قلبمو شکست 😶😪😭😭😞

یهشب از قصد😪

از دریا نترسانم!💦

علیرضاجانم

هیچی نیست والا.

هیچی باقی نیست ازم-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط