{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی هر عاشقی که زخم خورده...

به سلامتی هر عاشقی که زخم خورده...
دیدگاه ها (۰)

دیدی اخرشم...

دارم دق میکنمتحمل ندارم..

تنها میمانم میدانم می آیی

حکایت خیلی از زخم خورده هاست...

چه بلاهایی که کسی که دوسش داری سر آدم میاره

زخم خورده هاش قشنگ میفهمن😂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط