{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایایا من از اینا میترسم

دیدگاه ها (۱۱)

واقا

دوستان به کسی ربطی نداره من پست چی میزارم البته حسودی دیگه ه...

بانو یاسو رو نمیتونی شکست بدی

بانو یاس

میترسم،میترسم!دیگه نشه ازش دلکند..

خیلیییییییی میترسم!:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط