{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس از من نیست که اینطوری فکر میکنم وقتی نامجون خودش اینطو

پس از من نیست که اینطوری فکر میکنم وقتی نامجون خودش اینطوریه از ما آرمی ها چه انتظاری دارن😂
دیدگاه ها (۲)

اینم برای اونایی که میگفتن بی تی اس بدون میکاپ زشته https://...

عکسش به کنار وقتی پیام میده میمیرممم✨✨✨

خاک تو سر هممون بی ناموس درست فکر کن☺️

من امروز ولی خب به تخمم هرچی می‌خوان بگن من راه خودمو میرم

فکر کن واقعاََ دارن اینطوری حرف میزنن🤣😂

روانشناش ها همشون واقعا اینطورین یامن اینطوری فکر میکنم؟؟

وقتی خودش با اهنگ خودش اینجوری جو میگیره از ما چه انتظاری دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط