{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این مامانه خودمه

این مامانه خودمه
تنها تفاوتش اینه که با اینکه ۱۷ سالمه هنوز این مشکلاتو دارم
دیدگاه ها (۲)

احساس میکنم از رو مکالمه های منو مامانم اینا رو میسازن

توی چک نویس ریاضیم هر چیزی هست جز ریاضی

معلومه که نه 🤡

میم حقی بود

بلی... این کار خودمه... خودم خیلی دوسش دارم

هاییییی..بچه ها رفتم سیرک عجیب‌الخلقه ها- فارسیش واقعا مسخرس...

ادیت خودمه ... دستم جرر خورد سر این ... با اینکه زیادی سادس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط