{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یک رنگ بودن را بلد باشیم...

کاش یک رنگ بودن را بلد باشیم...
دیدگاه ها (۰)

دهه هشتادیا همه چی دیدن جز کسی که بتونه درکشون کنه 🙂💔

حقیقتی که دوست ندارم باورش کنم!

کاش همچین ادیت بلد بودم

هعی روزگار کاش که ماهم داشته باشیم

وای ادیت با بلور خیلی قشنگه ای کاش منم بلد بودممنام=جنیی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط