{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا ابد لبیک یا خامنه‌ای 🇮🇷

تا ابد لبیک یا خامنه‌ای 🇮🇷
دیدگاه ها (۱۱)

بجای گو.ه خوری اضافه بیاین تو خیابون ببینم بازم ک..شر میگین

لبیک یا خامنه ای (صالح بعدصالح)

خطاب به پزشکیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط