{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارسال همینجوری گذشت. من چجوری به بچه هام ثابت کنم با این

پارسال همینجوری گذشت. من چجوری به بچه هام ثابت کنم با این تعطیلی ها دوازدهومو پاس شدم؟ 😐😂🌚
دیدگاه ها (۰)

قابل توجه بعضیااااا

استغفرالله 😐اینو فقط کسایی که اینارو داشتن/دارن درک میکنن🌚😂

هعییی🫣😂🌚

چرا ادای مارو در میاری؟؟ 😂🌚

اره چجوری ثابت کنم؟

دقیقاا چجوری ثابت کنم؟؟

اینم یکی قدیمی ترین ادیت هام فک کنم پارسال بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط