{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مستان همه افتاده و ساقی نمانده💔

دیدگاه ها (۰)

قرارمون از این به بعد کف خیابون....

ما هم شما رو خیلی دوست داشتیم آقا...

به خدا پرچم این سرزمین نمی‌افته!

هرکس دلتنگ میشه میره پیش امام رضــا😢❤️‍🩹

مستان همه افتاده و ساقی نمانده💔🥀 #رهبر_شهید ؛ #فتح_خیبر

مستان همه افتاده ساقی نماندی یک گل برای باغبان باقی نماندی🥺💚...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط