{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه ازما چه انتظاری هست🤣

دیگه ازما چه انتظاری هست🤣
دیدگاه ها (۱)

جیمین خوشملم

کور خوندید نه ما و نه بی تی اس فراموشی نمیگیره ما همیشه کنار...

جونگ کوک

تونستی کامت بزار♡

بله دیگه جین همینه چه انتظاری باید داشت؟😂🤣اصکی ممنوع🚫

درسته:) دیگه از هیچکس هیچ انتظاری ندارم#بی_تی_اس #جونگکوک#ته...

- و در آخر قول ها کلمه ای بیش نبودند :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط