{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی شد دامیان؟تو که گفتی هیچ حسی بهش نداری؟ هرچی

چی شد دامیان؟تو که گفتی هیچ حسی بهش نداری؟ هرچی هم بگی ما طرفدار ها باور نمی‌کنیم😌
دیدگاه ها (۱)

کپشن؟یافت نشد😭💔

دادم هوش مصنوعی رنگی کرد😅شباهتی به انیمه نداره ولی خب بگذریم

مهم نیست پشت سرم چیا گفتی...مهم اینه که وجودشو نداری بیای تو...

ریل ترین وونیونگ نمی شناسی؟ خب معلومه بانو الیزابتاگه بگی نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط