{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشمیگذره؟

خوشمیگذره؟
نه🥺💔
دیدگاه ها (۷)

نمیتونم بگم چون میدونم براش ارزشی نداره🥺🥲

کی میش یار برات همدمو خوار برات🥲🌊

یعنی وقتی کاش میاد بیه چیزی ک نباید فک کنم فک میکنم😭

ااااا بیا وسط😂🌊💁💃🕺

خیلی خوشمیگذره🤗 البته اگه یکی خودشو نچسبونههه😍

بچها واقعا خیلی خوشمیگذره😭دلم برا اون موقع ها تنگیده...

بچهاااا اگه سروش دارید بیاید اینجا خوشمیگذره👍🏼بوخودااااhttps...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط