{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⁨ لایک کردی؟🦦🫠

⁨ لایک کردی؟🦦🫠
قبول دارم حاشیه سود خیلی بازارها شاید بالاتر از چیزایی باشه که ما داخلشون سرمایه‌گذاری کردیم، اما مهم دسترسی و توانایی نقد کردن اونهاست.. لطفا به هر محتوایی تو این رسانه ها توجه نکنید🫡❤️
دیدگاه ها (۰)

بجای وطن، مینویسیم «وتن» از بس تن های زیادی در آغوش گرفته ای...

#part_12#آرتیست_منحرف[فلش بک،سئول،۱۲ مه،ساعت ۱۵:۴۵] «از استر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط