{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آدمی که از امشب میشم ...!

این آدمی که از امشب میشم ...!
نتیجه کشتن احساسمه...
دیدگاه ها (۰)

تلاش کن😉

😎

میشه ادمی که باهام این کار ادب ش کنی؟ 😀🎀

🌱.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فکر کردن به توتنها یک نتیجه داره:هربار بیشتر عا...

این ذهن قصد کشتن منو داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط