{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دخمل نازم

دخمل نازم
ببخشید بچه ها یه چند وقت نبودم چون ویسگونم بالا نمی اومد دیروز از طریق گوگل وارد شدم تونستم دایرکت رو جواب بدم ولی کامنت ها رو نتونستم خلاصه ببخشید یه چند وقت نبودم
دیدگاه ها (۱)

بچه ها ویسگونم اصلا کار نمیکنه...حتی نمیدونم چه جوری تونستم ...

من دیروز نتایج رای گیری ها رو با فیلتر شکن به زور تونستم ببی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط