{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من الان مث این ارتودنسی کردم:) و دارم فک میکنم دردش چجور

من الان مث این ارتودنسی کردم:) و دارم فک میکنم دردش چجوریه و بقیه منو چجوری میبینن ...
دیدگاه ها (۱۱)

به خدا 🤣احمقا باید برقصن...

کی جودی رو دوس داره؟من نه ولی برا شما💕

اوم :(

من و خواهرم😂😂😂

بقیه منو خسته کننده و عجیب میبینن، ولی من فقط درونگرام و سکو...

الان. که فک میکنم من ³²²تا فالو ندارم ²⁵ تا دارم 😊

احساس میکنم الان دارم به ارن خیانت میکنم با این پست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط