{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی هم پنجره باز شده هم مهاجم گرفتیم هم میتونیم از ترابی

وقتی هم پنجره باز شده هم مهاجم گرفتیم هم میتونیم از ترابی استفاده کنیم:
دیدگاه ها (۱)

بریم که بزنیم نفت دربیاد

:)

اینم از این 😌💪🔥

اونوقتا که هنوز فرهاد و فراز داداشی نشده بودن

وقتی پنجره رو برای مگسه باز میکنم که بره پی زندگیش بیچاره👀

هنر دست بنده با گوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط