{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

metallica666 49971989

دیدگاه ها (۰)

من از نسل خیبری ها نیستم اون زمان بچه بودم

لعنت برساعت ۱/۲۰ سحرگاه

والله مخالفان من نمیتونن بامن مبارزه کنن یا نا امیدم کنن چون اصن نمیبینمشون یه مورچه رو میبینم اونا رو نه خودشونم نشون نمیدن یه ضربدر یادگاری بندازم رو صورتشون

شمر نمازش را میخواند،روزه‌اش را هم میگرفت،آشکارا هم فسق و فج...

نمیتونم چرا اما دایی بهم گفت بیا بریم ماشین سواری رفتیم یه ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط