{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هنوز زندم...

من هنوز زندم...
البته شاید دارم میمیرم...
دیدگاه ها (۰)

حوصلم ...هر کس فهمید اون دوتا کین ...خو آفرین بهش ...

پشت صحنه >>>>

ادیت خودمه...واسه ایشون @broken_star_inlondon احساس میکنم از...

راااستی زندم فقط دارم درس میخونم😂

بدون تو دارم میمیرم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط