{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همشون عشقای منن ( البته بجز فئودور )

دیدگاه ها (۱)

دازایییی خره به خدا از اونایی که خر هستن ولی سلطان جنگل

مطمئنم همتون این دیالوگ رو میشناسید ( عالییییی )

بچه ها از چی ویدیو بزارم

خدا یا منو بکش یا یه دازای به من بده

اینا عشقای منن فهمیدی؟

واییییییییییی خدا اینا عشقای منن

وایییی خدااااااا مرسیییی عشقای منن 💖💖💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط