{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکس آرمی کامتارو از قلب بنفش در کنه. من آرمیم

دیدگاه ها (۰)

هرکس از این آهنگ خوشش اومد دنبال کنه من رو و و قلب مون رو ق...

رونالدو لایک یادتون نره مثلا ارمیم ولی یه پست ارمی هم ندارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط