{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درود رفاقت؟

درود رفاقت؟
دو روزه یی کام نزار
و اینکه بنده ، روانیم مشکل روان دارم مشکل دارید کام نزارید
دیدگاه ها (۳)

‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌     ‌غرٯ در اٯکار...

نسبت؟ دوست؟ میخوای دو روزه غیب شی کام نزار

خا︪︩ׄطرا︪︩ׄت ینָ࣪ا︪︩ׄ♰‌‌=؟؟؟‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

کام.نزار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط