{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

هعیی دیگه کسی توی این دنیا احساس نداره

هعیی دیگه کسی توی این دنیا احساس نداره
دیدگاه ها (۰)

ادم چقدر میتونه بز باشه

داداشی جونم تولدت مبارک ✨🌌🍷

اگه کسی اعصابش رو داره دایرکت مراجه بفرمائید 🤣🤣🤣🤣

به نظر شادم ولی از درون شکستمکاری که با قلبه من کردن رو هیچ ...

خیلی وقته دیگه عشقی تو دنیا وجود نداره..

دیگه توی دنیا به چی اعتباره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط