{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرف های نگفته‌ام را نوشتم...؛😮‍💨

حرف های نگفته‌ام را نوشتم...؛😮‍💨
دیدگاه ها (۲)

💖

❤️‍🩹

دوستش داشتم ،اما...؛💔🥀

این کلیپ ی موج مثبت خاصی داره ؛💖

ادم ها در اوج عصبانیت حرف های نگفته را میگویند....وشخصیت وچه...

تنهایی ام را پنهان میکنم .....در نوشته هایم ، درد دلم را ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط