{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه یه روزی آسمون ، با من و تو شد نامهربون...🫂❤️‍🩹

اگه یه روزی آسمون ، با من و تو شد نامهربون...🫂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

...·.·🍪*.☀️✵.🐞*·🥑.·...

نمی خوام اشکاتو ببینم...❤️‍🩹

my love...💕

i miss you...🤍

اگه یه روزی کسیو پیدا کردی مث من تو بردی😁😄

اگه یه روزی موردم نیا سر خاکم اینارو بگی چون هر ثانیه چشم ان...

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط