الناز⭐️
الناز⭐️
اومدم ناخنامو فرنچ کنم مگه انقدررر خوب شد که نگو اول لاک کرمی رو به قهوه ای و بعد رو ناخنام لاک سفید و بعد براق کننده ی ناخن زدم
اومدم ناخنامو فرنچ کنم مگه انقدررر خوب شد که نگو اول لاک کرمی رو به قهوه ای و بعد رو ناخنام لاک سفید و بعد براق کننده ی ناخن زدم
- ۲.۰k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط