نامنام
اینارو ولش تو سه روز فصل اول جهنم سینگلی رو دیدم 🤡
کاپ مورد علاقم بهم رسیدننننن یعنب اگه من اونجا بودم هیچوقت اون مرد رو ول نمیکردم آنقدر که آقا بود از همون روز اول عاشق دختره شد تا قسمت اخر با اینکه کل دختر دیگه ای بودن هااا ولی این با جی یون موند "اسم دختره"
حاجییییییی اسم پسره اگه اشتباه نکنم سه هون بود به خاطر اینکه پسره عاشق صورتی بود دختره ام همینطور پسره هر روز برای اینکه دختره دوست داشته باشه صورتی میپوشید هر روز نه ولی اره
وایایایاایایییییی خیلیی عرررررررررر
اصلا من سر این فیلم هزاران بار افسردگی و شکست عشقی خوردم
پسره هر بار جی یون رو انتخاب میکرد که باهاش بره بهشت و قرار بزارن ولی دختره میرفت یکی دیگه رو انتخاب میکرد بچم سه هون همیشه افسردگی داشت و هر بارم با اینکه انتخاب نمیشد دختره رو انتخاب میکرد 🫴
من اینجوری بودم که ..."بیا منو بگیر جون جدت"
هعیی خلاصه قسمت یکی مونده به آخر برای بار هزارم پسره جی هون رو انتخاب کرد و جی هون هم روش کراش زده بود برای همین همدیگرو انتخاب کردن و شوشوشولولو با هم رفتن بهشت هورااا
هاااا یادم اومد بعدشم یه دختره دیگه عاشق سه هون شده بود ولی سه هون گفت من عاشق جی یونم 🤡🫴
خودااااااااااا عرععرعررررر ، و اینطوری قلب دختره شکستتتت و سه هون بعد از کلی فراز و نشیب به جی یون رسیددددددددد و باهم کاپ شدن
.......
من سینکل که داشتم عر میزدم 😔
لطفا یکی عین سه هون بیاد منو بگیره
کاپ مورد علاقم بهم رسیدننننن یعنب اگه من اونجا بودم هیچوقت اون مرد رو ول نمیکردم آنقدر که آقا بود از همون روز اول عاشق دختره شد تا قسمت اخر با اینکه کل دختر دیگه ای بودن هااا ولی این با جی یون موند "اسم دختره"
حاجییییییی اسم پسره اگه اشتباه نکنم سه هون بود به خاطر اینکه پسره عاشق صورتی بود دختره ام همینطور پسره هر روز برای اینکه دختره دوست داشته باشه صورتی میپوشید هر روز نه ولی اره
وایایایاایایییییی خیلیی عرررررررررر
اصلا من سر این فیلم هزاران بار افسردگی و شکست عشقی خوردم
پسره هر بار جی یون رو انتخاب میکرد که باهاش بره بهشت و قرار بزارن ولی دختره میرفت یکی دیگه رو انتخاب میکرد بچم سه هون همیشه افسردگی داشت و هر بارم با اینکه انتخاب نمیشد دختره رو انتخاب میکرد 🫴
من اینجوری بودم که ..."بیا منو بگیر جون جدت"
هعیی خلاصه قسمت یکی مونده به آخر برای بار هزارم پسره جی هون رو انتخاب کرد و جی هون هم روش کراش زده بود برای همین همدیگرو انتخاب کردن و شوشوشولولو با هم رفتن بهشت هورااا
هاااا یادم اومد بعدشم یه دختره دیگه عاشق سه هون شده بود ولی سه هون گفت من عاشق جی یونم 🤡🫴
خودااااااااااا عرععرعررررر ، و اینطوری قلب دختره شکستتتت و سه هون بعد از کلی فراز و نشیب به جی یون رسیددددددددد و باهم کاپ شدن
.......
من سینکل که داشتم عر میزدم 😔
لطفا یکی عین سه هون بیاد منو بگیره
- ۳۹۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط