{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا میمونه تا تهش یا شکسته میشه 🥺💔

دیدگاه ها (۱۲)

(:🥺💔

تولدت مبارک باشه فداتشم انشالا همیشه سلامت باشی🥺♥️

یه جوری میرم 🥺🖤

پر زامبی شده شهرمون 🙂🖤

#سردار #دوست_داشتن #کاکتوس #جدایی #غمگین #کلیپ_دپ #دپ #شکست_...

اون که دیوونم کرد لایق...-----------------...#محسن_چاوشی #دپ...

کاراکتر لال رو به معنای واقعی درک کردم:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط