{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودش یا پارتنرش ؟

خودش یا پارتنرش ؟
خودم : خودش
#هنوز_17_سالشه
دیدگاه ها (۰)

به نظرتون ونزدی ایندو پیدا می کنه ؟ 🥲#ونزدی

مرجان همیشه در حال خوردنه و آتش همیشه در حال نگاه کردن به او...

پارتنرش......#جیران #امیر_حسین_فتحی #پریناز_ایزدیار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط