{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این آخرین نبرده

این آخرین نبرده
پهلوی برمیگرده

#ایران #پلیس #یگان_ویژه #امنیت
دیدگاه ها (۰)

22بهمن تو راه است..

آخرش همه ما می‌میریم!

بسم‌الله‌القاصم‌الجبارین…

بالاخره خوشحالید یا عزادار؟

این اخرین نبردهپهلوی برمیگرده😂😂😂😂😂😂#سس_خرسی

با اونایی که توی اغتشاشات میگفتن:این نبرد اخرهپهلوی بر میگرد...

اینجایی که میبینین مردمش سالهاست دارن میشنون این اخرین نبرده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط