{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اسمشو نیاوردم ولی تو داری به اون فکر میکنی :)!؟

من اسمشو نیاوردم ولی تو داری به اون فکر میکنی :)!؟
دیدگاه ها (۱۳)

ولی وقتی نوتیف پیامت میاد انقد ذوق میکنم که هول میشم دلم انگ...

آنیا تو خیلی بچه‌ای😤اون چیه بهش فکر میکنی؟

تو عاشق اون اکیپ ۷نفره پسری دوست داری تور بزارن تو کشوری ک ...

آفرین،داری به چیز درستی فکر میکنی😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط