{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه حرفی بارم بود #عاشق آدم اشتباهی نمیشدم 😶

من اگه حرفی بارم بود #عاشق آدم اشتباهی نمیشدم 😶
دیدگاه ها (۰)

واقعن هس.. 🖤🫠

یه تکسی بد.... 😕

واقعا سبک زندگی منه این موضوع 🖤🙄

از اون یک روز سه #سال_میگذر🫠

واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم

بله بعضیا جوری نقش بازی میکنن که اگه خودشونم اعتراف کنن ادم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط