{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس تو زندگی به جز خودت درکت نمیکنه حتی اگر صمیمی ترین

هیچ کس تو زندگی به جز خودت درکت نمیکنه حتی اگر صمیمی ترین دوستت باشه بازم از افسرده بودن و خشک بودنت خسته میشه و تنهات میزاره و میمونی خودت و خودت🖤💔🙃😢😔🥲
دیدگاه ها (۱)

جین دلم خیلی برات نتگ شده💔🖤🙃

من و النا سر همین میریم جهنم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ولی تا وقتی برای کسی مهم نشی از رفتنت نمیترسه حتی اگر با ارز...

ناخواسته دختر به دنیا اومدم🖤😔

کسی که دوستت داره تمام وجودشو میزاره صد توانشو میزاره و تنها...

کودک ناخواسته/<chapter2

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط