{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگ بغض شدن خنده هام تغصیر خودمه🙃💔

اگ بغض شدن خنده هام تغصیر خودمه🙃💔
دیدگاه ها (۰)

من ک نشما چی؟!

گدایی کردمت تو بغل غریبه ها....💔🚶🏻

I love you🚶🏻🗿ولی......

کی جرعت کرده بچه هام رو مسخره کنه؟--...ادیت خودمه...چطوره؟

بفرمایید آجی میتا رفت همه تغصیر میتا ی روانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط