{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام

سلام
از اونجایی که مدرسه ها تعطیله فقط اومدم یه پست بزارمو برم چون سر کلاس آنلاینم
چرااااا
دیدگاه ها (۳)

سم🤣 خاک تو سر من کنن به جای اینکه درس بخونم دارم پست میزارم

کریسمس مبارک ❄️☃️🌲

فقط سومی🤣

عاااااامممممن برم سر کلاس مجازی بایییی🗿🌝

سلام سلام کلاس انلاین خیلی چرت حوصلم سر رفت اومدم ببینم تو و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط