{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میخواد این را برای تو که داری میخونی بفرستم و بگم دلتنگتم منم مثل تو تنهام

دلم خواست برای هر کی حالش مثل حال من دلتنگی عاشقانه اینا بفرستم و بگم افتخار میدی
همه شکست ها قابل برگشت و جبران بجز شکست عاطفی از قتل بدتر بیابید قول بدیم دل کسی ا+ نشکنیم
دیدگاه ها (۱)

وری نایس

18چرا انقدر زود ۲۰ لایک میکنین ؟۸۰ تایی شدیمممم مرسی خوشگلا ...

Love in the dark④⑦چانهی دستشو کشید روی موهام و سرم رو به سین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط