{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این قسمت اردو 😂😂

این قسمت اردو 😂😂
#Kardeshlerim
دیدگاه ها (۲)

#آیبر

#سوسعم

خب احداقل تو قسمت های اخر یه یادی از آسیه کردن ولی اگه آسیه ...

دلمون برای دوستی اینا هم تنگ میشه خلوچلا😂😂#Kardeshlerim#عمر_...

مبین حسینی کشتی گیر

بازار برج گالاتا خواب دیگه ظهر ساعت ۱.۳۰ حرکت میکنیم به

بازار استانبول خواب دیگه ظهر ساعت ۱.۳۰ حرکت میکنیم به

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط