{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایکاش منم بلد بودم

ایکاش منم بلد بودم
دیدگاه ها (۲)

قبول دارممم

😂😂😂

ایکاش منم بهت میرسیدم💔🖤بهترینم انشأالله با هر کسی رل زدی با...

ایکاش می‌تونستم منم بخرمششش😭🤣💔

همه رو بلد بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط