{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ثانیه 5 میری تو خاطرات....

از ثانیه 5 میری تو خاطرات....
دیدگاه ها (۱)

اون دوربین.....

هیچ جا واسم مث ایران نمیشه... :)

تو کودوم واگون میری؟؟؟

می‌دونم داری میری تو بی برگرد.......

چه بد که خاطرات بد تو ذهن آدم بیشتر میمونن تا خاطرات خوب🖤🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط