{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خودم تا میلیارد فقط بلد بودم

😁😁😁😁😁😁😁😁
دیدگاه ها (۲۵)

یا مولا علی

همیشه دنبال ته نخ باش!! نه سرنخ

یا مهدی ادرکنی

همون بم......البته به غیر از من

همه رو بلد بودم

کاش همچین ادیت بلد بودم

من تا اینجاشو بلد بودم😅 مرسی اه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط