{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه تنها نمیتونیم بریم کنسرتشون بلکه حتی نمی تونیم با این

نه تنها نمیتونیم بریم کنسرتشون بلکه حتی نمی تونیم با این اینترنت حدقل لایواشونو ببینیم
د اخه خداااااا


حالا من بد بختی که تازه ۱ سال و نیم ارمی شدمو تو این یک سال که نبودن و الانم که نتا قطعه
ببین بدبختی میباره
دیدگاه ها (۰)

خاموش شدم در برابر صداش

این ادیتو با شوگا عم که خودم خیلی دوسش دارمم زدم اگه شما عم ...

ای خداااااا

چرا؟

Otagh baghli Part 25 ✨ همینجور داشتیم با هم میخندیدیم و مسخر...

فیک part3 My love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط