{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو واسه داش آرتین گل گذاشتم

دیدگاه ها (۳)

بچه ها من وآرتین پیجوباهم یکی کردیم

دو عدد کراش نپرسید چرا گذاشتم

اینو واسه خودمو خودت گذاشتم

دردو‌بلات به جان‌من گل کسو کارم🥰اینم‌ واسه فاطمه خانم گذاشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط