{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واهاییی🫡 من این کاور و میخوام آگوست دی با این اهنگ امینم

واهاییی🫡 من این کاور و میخوام آگوست دی با این اهنگ امینم با صدای یه ارمییی🥲🥲خیلی خفن بودد
دیدگاه ها (۱)

برید برید شکر کنید🚶‍♀️🚶‍♂️🚶🫡

جعررر فقط اخرشش😂😂😂

حسود کی بودییی😂🤏 وا ارمیایی که میگن تهکوک یه روح در دو بدنن🙂

کی گفتههه؟ ها بگو ببینم کی گفته🫥🫥😂😂

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 ☆ 𝙃𝙖𝙣𝙪𝙡 ‌☆‌⃝ ‌‌ᩘ ݁...

⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀ ⁔⏜⁔ ₊ ꒰𑇖 ८꒱ ₊ ⁔⏜⁔⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀𝜗𝜚⠀‌⌞ 𝓐𝓭𝓪‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط