{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ من قربونت برم 🥺 اون فقط به خاطر ما عه که این همه درد ر

آخ من قربونت برم 🥺 اون فقط به خاطر ما عه که این همه درد رو تحمل میکنه،من قربونت شم درد به قلبم🥺❤️😔✨
دیدگاه ها (۴)

کنارت می مونم...

آخ من به فدایت 🥺❤️💛

صداش خداس🙂❤️✨

جای خالیش رو استیج،تو رقصا خیلی خالیه-استیکر اشک

حس میکنم این دفعه قلبم واقعا شکسته آخه درد میکنه

قربونت اون اشک هات برم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط