{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدگاه ها (۱)

🙃

شدیم آدمایی از جنس سنگ دیگه ن عاشق میشیم ن دلبسته از ته دل ن...

بیخیال بزار همه برن

ما در مقابل خاطرات خوب و بدی ک برای آدم ها میسازیم یک عمر سئ...

آره دیگه؛ برای اون آره✨🥲

هعییی

عمو تئوری رو دوست داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط