{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بَعضـیا اَز بیرُون اِܩاܩ زاבن !‌‌‌‌....

بَعضـیا اَز بیرُون اِܩاܩ زاבن !‌‌‌‌....
اَز בرون حَروܩ زاבه!...🖤🗿
دیدگاه ها (۲)

تنهای برتر دوستی با انسان های احمق...... است

همیشه یادت باشه که با یک رویا بخوابی و با یک هدف از خواب بید...

😟😔😔

😍😍

از اعتصاب بیرون آمدم_

تو قلب منی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط