{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت 💔🗿

لعنت 💔🗿

#اتک_ان_تایتان
دیدگاه ها (۲۶)

دست یارو بگیر عزیزم 🗿😂یادم رف سلام کنم سلام‌...خوبین...خو با...

من جررر 😂😂#انمیه

باز من درست کردم 🗿🔪کپی= مرگ #مای_هیرو_اکادمی #میدوریا

خودم درست کردم پس کپی ممنوع 🗿🔪#مای_هیرو_اکادمی #میدوریا

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط