{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤧

🤧
دیدگاه ها (۳)

بچها اگه کسی سناریو مینوسه بگهتازه حمایتشم میکنم⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩

هعی.....

دوستان صدا کممممم🤣

موقعیت : از یک جایی به بعد یاد میگیری که حتی به بهترینش هم د...

من روی خودم تمرکز میکنم... ♡   ‌ ‌     ❍ㅤ       ⎙ㅤ    ⌲   ˡᶦ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط